Charlii3

Sensationalsix

Idag var det volleyboll turnering. Jag Anna och Hanna + flera var inte med och fick gå promenad vi skulle plocka in kontroller från orienteringen som vi typ hade för 3 månader sen?!?  Men vi hittade inga så vi gick tbx och kollade på turneringen.  Vår klass ägde men dem andra var grymma. Det fanns också ett lärarlag där våran mentor skämde ut oss TOTALT!
Efter skolan ick vi till rapid och köpte godis, då gick malin på sitt piano. Så anna jag hanna och sandra satt hemma hos oss och kollade på project runway och topmodel. Sen åkte malin och sandra hem. Anna och jag låg i soffan med ett tjockt duntäcke och kollade på AFV, American aliens(?) och musikmaskinen. Men nu har anna och dragit. Ikväll blir det idol,kort och julmust med sensationalsix (Malin,Sandra,Hanna,Anna,Jag och Tora).
Kolla gärna in våran blogg
http://sensationalsix.blogg.se/
2008-11-21 @ 19:42:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0