Charlii3

Horse show

Igår hade vi engelskaprov, det gick ganska bra jag MÅSTE ha ett MVG annars får jag det inte i betyg!!!
och idag hade vi NO prov det gick piss jag ordbajsa typ på VG/MVG delen men jag tror att jag får G om inte jag får VG/MVG kommer jag göra om provet.På lunchen försvann Anna och hon svarade inte på SMS eller när jag ringde. Jag sandra och steph gick runt i hela skolan och letade efter henne. När vi precis skulle börja kom Anna och jag blev så glad att jag började gråta, och vi stod precis vid dörren så alla i hela klassen kollade typ snett på mig. men men

Imorgon blir det en hel dag i globen :D  Jag Anna Malin och Hanna ska på Globen International horse show. vi ska ta tåget från western forest klockan 08.30 för att första showen börjar klockan 09.00 och det är dressyr det håller på till klockan 14.00 ( 5 timmarXD)  sen blir det shopping i högsta klass! Jag vet inte om jag kommer köpa ngt men jag kan slå vad om att Anna kommer köpa hur mkt som helst. Sen klockan 15.30 börjar familjeshowen. Där ser jag mest fram emot horseidol (en vinnare i ett av Sveriges landskap med utklädda hästar tex dalarna har "dalahästar") den håller på till 17.00 vi får se om vi stannar kvar lite extra annars ska vi hem till lilla Malin och kolla på Björn Gustavsson DVD och spela guitar hero (Anna överlycklig)


Det blir alltså en heldag med 4/6 Sensationalsix  :)

2008-11-28 @ 19:37:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vet du hur man gör så att en sån där ipod syns på bloggen? :) jag vet inte riktigt hur man gör...

2008-12-06 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0