Charlii3

Gymnasiemässan

I förr går var alla nior på gymnasiemässan i Älvsjö vi var där i 5timmar den sista timmen satt vi på ett café och väntade på att vi skulle få gå hem. Har tonvis med gratis grejer och påsar och broshyrer. Har valt ut min favvosar och det blev några. Idag ska jag och hanna och karro åka dit igen och kolla lite extra. För när vi gick kom det nya skolor.
Vill gå till cyber och få en stämpel på kinden i utbyte mot en t-shirt :)

här är några jag är intresserad av:

John Bauer: Frisör
Rudbeck: Samhälle
Real:Hästhållning
cyber:Samhälle
sam: Samhälle
kunskaps: Samhälle (egen laptop)
psykologi: Samhälle
säbyholm: Hästhållning


Ikväll kommer Anna (kusin), Faster M, Moster eva, farmor och Hilma(jag vet iallafall en som är avundsjuk). Ska bli kul. Dem ska äta middag här. Kanske se stjärnor på is.

2008-11-15 @ 12:09:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

i wanna do smoething with you :)

2008-11-15 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0