Charlii3

digitalkamera

Idag så var det luciatränning inte spec. kul.Fast missade So med Daniel :P
På idrotten hade vi volleyboll men efter ett tag blev jag yr mådde illa och fick ont i huvudet och fick ta det lugnt resten av lektion. Anton sparkade en boll så den hamnade mellan Jonas (våran lärares) ben Haha . Fan vad jag skrattade.
Efter idrotten skulle vi ha extra engelska men hanna och jag skulle göra matteprovet. Men sara (våran mattelärare) hade inte lämnat ngt prov till oss och hon hade redan gått så jonas ringde upp henne och hon sa att vi kunde göra matteprovet på fredag. Så då gick jag hem. När jag hade vilat ett tag och mådde bättre ringde Anna och ville kinga och det gick jag med på.

Imorgon får man sov morgon till halv 10. Ska till gymnasiemässan. Kommer plocka på mig massviss med broshyrer från sam linjen :)
Har märkt att det är ganska många som ska välja sam .

Funderar på att köpa en digitalkamera för födelsedags pengarna ingen dyr utan bara typ runt 1000
Har hittat 2 men vet inte vilken jag ska köpa.
2008-11-12 @ 20:21:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker den sarta är snygg. hur många megapixlar har dom?

2008-11-12 @ 21:22:41
Postat av: Stephyy

Jag tyckte den silvriga va snygg :P

2008-11-13 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0