Charlii3

....

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men det har varit fullt upp i skolan ( vilket lönade sig fick MVG på bilden) och det värsta av allt min största kärlek här på jorden Tora har gått bort. Jag vet att hon har det bättre i Tassaland (hundhimmel). Men det känns inte som hon är borta ibland inbillar jag mig att jag hör någon som kraftsar på dörren eller att hennes halsband klingar mot hennes vattenskål när hon dricker.

Men nu över till det positiva
Det pratas om att köpa en ny new foundland (även fast ingen kan vara lika bra som Tora) hos samma uppfödare och då blir det till sommaren .
Idag kommer Karro har saknat henne sååååå mycket det har typ varit ett halvår sen vi sågs. Det ska bli mycket kul. Sen ska vi också vara hundvakt åt vår fasters hund Hilma. Sen på kvällen ska vi på fest hemma hos Ulrika. Kanske kolla på  Twilight. För det snackas ganska mycket om Edward Cullen på olika håll haha.
Sen i morgon ska Hanna och jag hem till våran farmor för att baka Jitterbugg som har blivit som en tradition :) då blir det ännu mera Hilma.

Skolarbete som ska vara klart nu i helgen:
* Bild-typ tolka ett vykort
* No- förbättring av ett vardagsföremål
* So- prov på Tisdag
Och så lägger vi på att jag har en fullsmokad helg.
2008-12-13 @ 10:04:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Karolina

Du är utmanad, se min blogg :)

2008-12-18 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0